Jump to content

Båtplass, trenger tips og råd

Bitteliten

Recommended Posts

Jeg har de siste årene leid en båtplass i Søly båthavn i Moss. Nå har havnestyret bestemt seg for å endre praksis noe, hvilket medfører at jeg muligens ikke får plass i år. Ikke spesielt morro, men slik er realiteten.

Nå trenger jeg litt hjelp med tips og råd. Vi bor i Moss, og ønsker plass så nære som mulig. Følgende er aktuelle havner som jeg kommer på

Fuglevik Marina, Rygge.

Son Marina

Son Båthavn

Kambo Marina

Fiske båthavn

I Bettongen hadde de ikke plass til meg.

Det er også bygd to nye små havner i Moss: Fleischer brygge og en som ligger på gamle Verven

Til samtlige, bortsett fra Fiske, søker jeg hjelp til rett kontaktperson og tlf nummer. Også tips om "beste måte å få plass på" i de aktuelle havnene er av interesse

Du kan glemme Son Båthavn, Sonskilen Båthavn, jeg kjenner ikke Son Marina, men jeg tror ikke det er noe bedre der. Fra Moss til Strömstad her du 1 time. Vi kjører fra Son til Kebal på 1 time og 15 min. Jeg tor du må utvide søket noe. Presset her hvor vi bor er ekstremt. Sonskilen Båthavn, der Hulda har plass, blir absolutt nedringt hver eneste dag. De har sluttet å sette folk på venteliste, den er for lengst "urealistisk".

Jeg har de siste årene leid en båtplass i Søly båthavn i Moss. Nå har havnestyret bestemt seg for å endre praksis noe, hvilket medfører at jeg muligens ikke får plass i år. Ikke spesielt morro, men slik er realiteten.

Nå trenger jeg litt hjelp med tips og råd. Vi bor i Moss, og ønsker plass så nære som mulig. Følgende er aktuelle havner som jeg kommer på

Fuglevik Marina, Rygge.

Son Marina

Son Båthavn

Kambo Marina

Fiske båthavn

I Bettongen hadde de ikke plass til meg.

Det er også bygd to nye små havner i Moss: Fleischer brygge og en som ligger på gamle Verven

Til samtlige, bortsett fra Fiske, søker jeg hjelp til rett kontaktperson og tlf nummer. Også tips om "beste måte å få plass på" i de aktuelle havnene er av interesse

<{POST_SNAPBACK}>

Kambo pleier tidvis ha ledig.

Ikke strøm og til tider ikke vann ;-(

Veldig bra service av "gutta på gølvet."

Telefon:69258865

Son har private og kommunale båtplasser.

Topp service og topp anlegg på alle måter.

Ventet i 3 år før jeg fikk plass i Sonskilen. (ikke kommunal plass)

Går jo ann å ta en forespørsel allikevel.

Lykke til.

mvh johan

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...