Jump to content

VHF kurs i Stavanger


fjordbris

Recommended Posts

Hei Alle sammen :cheers:

 

Skal ta VHF kurs i løpet av våren og trodde at sjøasstianse la opp til en dags kurs i stavanger i forbindelse med messen helgen 1/4-3/4.

 

Men det gjorde de ikke så jeg sendte mail til sjøasisstanse om de ikke kunne arrangere et kurs kanskje i regi båtplassen.no og deres medlemmer.

 

har tilbudt meg og kanskje bidra med konferanse rom i et av byens sentrale hotell. til og med rimligere overnatting hvis det trengs, til baatplassen sine medlemmer selvfølgelig

 

Så kommer spørsmålet er det noe interesse for noe slikt opplegg??

 

Ps: Dette er jo bare en Tanke, men om det er gjennomførbart er noe annet.

Tror tanken er god ihvertfall. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Ps: Dette er jo bare en Tanke, men om det er gjennomførbart er noe annet.

      Tror tanken er god ihvertfall. :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Hei fjordbris,

 

Jo, VHF er alltid en god tanke - og det er helt sikkert gjennomførbart.

 

Selv har jeg hatt ganske mange VHF-kurs opp gjennom årene og jeg regner med å kjøre et åpent kurs i Lundsvågen i løpet av april. Men hvis du har planer og plass - så kunne vi kanskje kombinere noe?

 

Du finner litt mer om meg og mine aktiviteter på Båtskolen POSEIDON - hjemmesiden er riktignok ikke ferdig, men den burde gi et inntrykk av hva jeg holder på med og hvordan jeg kan kontaktes.

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

hei Poseidon

 

Har vært på hjemmesida de flere ganger, tanken var faktisk til å begynne med å nevne deg som mulig instruktør.

men ville vente å se for jeg regnet med at du kom til å være med i den tråden allikevel.

 

Poseidon: hvor mange deltagere må vi i utgangspunktet ha for at det skal være gjennomførbart og hva er max antall, kommer ann på lokale kanskje?

 

Men vi for se hvordan intressen er her hvis ikke det er noe respons her på baatplassen, så hiver jeg meg med på kurs ute hos deg i april.

 

 

Ps: Står på andre året i plasskøen i lundsvågen,synes det er den flotteste båthavnen i distriktet.

 

MVH

Petter

Link to post
Share on other sites

hei Poseidon

Har vært på hjemmesida de flere ganger, tanken var faktisk til å begynne med å nevne deg som mulig instruktør. men ville vente å se for jeg regnet med at du kom til å være med i den tråden allikevel.

Ja nå er jeg hjemme igjen; først måtte jeg være med Rogaland til Skudeneshavn for å gå i dokk, og så skulle jeg ombord til meg selv for å forberede en lang dag på sjøen imorgen....

 

Poseidon: hvor mange deltagere må vi i utgangspunktet ha for at det skal være gjennomførbart og hva er max antall, kommer ann på lokale kanskje?

Det kommer litt an på, og hvis du pisker frem mange deltagere så kan vi gjøre noe med prisen :wink::wink:

 

Men vi for se hvordan intressen er her hvis ikke det er noe respons her på baatplassen, så hiver jeg meg med på kurs ute hos deg i april.

Ps: Står på andre året i plasskøen i lundsvågen,synes det er den flotteste båthavnen i distriktet.

Ja, Lundsvågen er en fantastisk flott og veldrevet havn - og så har de sånn et flott kurstilbud til medlemmene sine :wink::wink::wink:

 

MVH

Petter

<{POST_SNAPBACK}>

Med hensyn til VHF-kurs så kan vi jo la det stå åpent noen dager for å se hvor mange som skulle finne på å melde sin interesse - og så holder vi kontakten.

 

mvh

Poseidon / Jan

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Bra hjemmeside Poseidon!  Synd at jeg emigrerte fra Stavanger for 40 år siden ... opplegget for D5L-kurset her nord er litt mindre givende enn ditt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hei Skipper Worse,

 

mange takk for hyggelig tilbakemelding. Dette var mitt aller første forsøk som hjemmesidesnekker....

 

Når det gjelder kurset, så mener jeg å ha fått grepet på hva som rette kombinasjonen av teori og praksis, og når jeg i tillegg seiler så pass meget som jeg gjør - så klarer jeg hele tiden å opprettholde en praktisk vinkling.

 

Ennå gjenstår å bygge opp D5LA "World Wide" på samme måte som det øvrige tilbudet, og da må jeg jo sørge for å ta en praksistur som bringer oss godt vest i havet, slik at vi kommer ordentlig klar av kysten.....

 

mvh

Poseidon

 

(som immigrerte til Stavanger for snart 40 år siden....)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Hei

Vi kommer til å kjøre et 3-timers VHF-opplegg i Stavanger, men har ikke fastsatt noen dato enda.

For de som er interessert kan en sende en mail til gunnar.larsen2@telenor.com for registrering.

Fastsetter trolig dato etter messen i Stavanger.

Undervisningen og eksamen vil bli avholdt ved Rogaland radio og Hovedredningssentralen på Sola.

Mvh

Jo Eirik

Jo Eirik Vee

www.sjoassistanse.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...