Jump to content

Dårlig respons på hydraulisk styring på Grand 650


forskern

Recommended Posts

Jeg har en 2007 mod Grand 650 RIB med hydraulisk styring. Jeg plages av dårlig respons (lite effektive motorutslag) og tidvis "hakking" i styringen. Etterfylling av hydraulikkolje hjelper en stund (hjelper en del), men så kommer problemet tilbake. Jeg mistenker selvsagt en liten hydraulikkolje-lekasje, men jeg kan ikke se hvor det skulle lekke.

 

Kjenner noen av dere til merket på denne hydraulikk-styringen og har noen av dere erfaring med feilsøking?

Link to post
Share on other sites

Hvis det stadig forsvinner olje har du enten lekkasje eller du har luft i anlegget ditt. Lekkasjer oppstår enten i snekka/ pumpa eller styresylinder bak på motor. Det kan jo og hende at det gnages hull på en slange.. fyll etter med olje. Heltfullt å sving gjentatte ganger med fullt styreutslag bbegge veier. Se om det minker på oljen. Å vær nøye med å se etter lekasje. Da tror jeg du finner feilen. Er det tørt alle veier har det bare vært luft.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...