forskern Startet 1.Juli.2013 Del på Facebook Startet 1.Juli.2013 Jeg har en 2007 mod Grand 650 RIB med hydraulisk styring. Jeg plages av dårlig respons (lite effektive motorutslag) og tidvis "hakking" i styringen. Etterfylling av hydraulikkolje hjelper en stund (hjelper en del), men så kommer problemet tilbake. Jeg mistenker selvsagt en liten hydraulikkolje-lekasje, men jeg kan ikke se hvor det skulle lekke. Kjenner noen av dere til merket på denne hydraulikk-styringen og har noen av dere erfaring med feilsøking? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Juli.2013 Del på Facebook Svart 2.Juli.2013 Hvis det stadig forsvinner olje har du enten lekkasje eller du har luft i anlegget ditt. Lekkasjer oppstår enten i snekka/ pumpa eller styresylinder bak på motor. Det kan jo og hende at det gnages hull på en slange.. fyll etter med olje. Heltfullt å sving gjentatte ganger med fullt styreutslag bbegge veier. Se om det minker på oljen. Å vær nøye med å se etter lekasje. Da tror jeg du finner feilen. Er det tørt alle veier har det bare vært luft. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
forskern Svart 2.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2013 Takk for svar. Er det noen som vet hvilket merke hydrauikk-styringen har på denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.