111baat Startet 3.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2013 Finner ikke ut hvordan dette gjøres. Har satt opp wifi på plotter som sender plotterbilde til Ipad uten problem. Har også satt på "Sync my data" på navionics kart. Men mine 10 ruter kommer ikke over. Ingen har mer enn 50 waypoints. Skal dette skje av seg selv, eller er det noe mer jeg må gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
111baat Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Mikkel123 Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Ring til Seatronic. Var innom og handlet en NMEA til USB. Kom innpå i samtalen om mulighterer til å overføre kartdata fra iPad til Raymarine C90W. T/R Han anbefalte å bruke iPad (som du) koblet til C90W via nettverkskabel til Digital Yacth WiFi. Lag ruter i Navionics på iPad som kan sendes til C90W via wifien med en knapp på i Navionics på iPaden. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Jeg har også navionics E7 men sliter med å slå på WiFi....Hvordan gjøres dette?. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
111baat Svart 26.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2013 Slik omtrent setter du opp wifi på Raymarine E7: På hovedmeny trykker du på Oppsett oppe til høyre (skiftenøkkelsymbol). Så Systemoppsett og deretter Trådløse tilkoblinger. Sett så Wifi til På Gi Wifi nytt enklere navn Wifi sikkerhet til Kun WPA2 Angi Wifi passord Wifi kanal lot jeg være som innstilt Til slutt Videostreaming På Ang utsveksling mellom kartplotter og Ipad, skal jeg ringe Seatronic når jeg sitter i båten på dagtid Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Takk, der var det noe jeg ikke hadde fått med meg. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
sjagen Svart 18.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2014 Det ser ut som om Navionics i sin siste oppgradering (v7) har fjernet denne essensielle egenskapen (sync av mine data) på sine mobile produkter. Ikke oppgrader om du vil fortsette å kunne syncke ruter. Jeg angrer, og kan ikke få tilbake v6. Møkkaoppdatering nå rett før ferien! Les mer her: http://raymarine.ning.com/forum/topics/can-we-get-navionics-marine-lakes-v6-back?xg_source=activity Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.