Walfisk Startet 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2013 Heisann alle sammen, Jeg har et gammelt storseil jeg gjerne skulle ha lappet, og trenger noe sånt som 30cm x 270cm med seilduk til det. Vet noen kanskje hvor man kan få tak i noe slikt? Seilet er gammelt og slitt, så duken trenger ikke være ny eller i veldig god stand. Jeg og båten bor i oslo, så i det området hadde fungert best :) Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Snakk med en seilmaker. De har ofte også gamle seil på lager som de selger billig Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Gamle seil med nye, store lapper blir sjelden bra. Erfart... Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Walfisk Svart 4.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 @ pettersand; Takk, det har eg gjort. Satser på å få svar snart. @ h-35; Ja, det kan eg tenke meg. Men nytt seil på denne båten er uaktuelt, og seilet trenger bare holde denne sesongen. Tenker evt. på å legge det opp og bare kutte ut nederste del, mister vel ca. 40 cm på det men tenker det kanskje blir meir solid? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2013 Du kan kjøpe metervare med duk som er selvklebende på ene siden. om du syr over i tillegg blir det veldig bra. Snakk med din lokale seilmaker så har han nok dette. ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.