Jump to content

Oljelekkasje VP d3 190

Rinkerboy

Recommended Posts

Siden det er innsatsfilter og et lokk med o-ring tror jeg sannsynligheten er liten for at det er der det lekker. Du må nesten se litt nøye etter hvor dette kommer fra. Mener det var en service kampanje hvor oljepeilerøret ble byttet pga lekkasje mellom blokka og der røret festes til blokka - se der. Mine rør er byttet. Sjekk også at slangene inn på oljekjøler til og fra servopumpe ikke lekker. Den sitter på slangen som kommer fra drevet og inn på sjøvannspumpa nede på babord side.

Om det er motorolje og at det har oppstått etter vinteren kan det skyldes frostskade på oljekjøler, Om det ikke er veldig trangt burde dette være enkelt å sjekke.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Hei,

Er det noen som vet hva jeg har tatt bilde av? Jeg mistenker at lekasjen er her. Er dette noe som er vanlig. ? Dette på samme side som finfilter på motor. Det er nok ikke lekasje i oljefilter. Jeg må imorgen prøve å komme meg under motoren nede i dørken for å finne ut mer. Finværet er kommet og båten står i havn!

bilde

• 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...