Arildo85 Startet 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2013 Montert ny eksosmanifold, syns det lukter svidd av motoren men finner ikke helt ut hvor lukten kommer fra....kan det være den nye manifolden? Sitér dette innlegget Link to post
Massey6180 Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Hei... er det noen som kan noe om problemer med turtallet på Mercruser 4.2 diesel Får ikke mer en 2000 omdr ? Har skifta diesel filter både på motor og tanken...sjekka turbo ....men det samme er det samme ???? Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 hva skjer når du gir full gass ? Sitér dette innlegget Link to post
Massey6180 Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Da kommer den opp til 2000 omdr også er det ikke mer ....bare mye svart røyk Noen snakker om dyse nr 1 og noen om svinghjulssensor og sensor i eksosmanyfoil sensor i eksos kan sette motor i nød modus uten å genere feil ? Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 hvorfor akuratt dyse 1? tydelig at du har problemer med innsprøytninga, dårlig forbrenning...sjekket dieselfilter? Sitér dette innlegget Link to post
Massey6180 Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 Du er ikke kjent med Mercruser 4.2 Diesel ? jeg er helt ny her er jeg på rett plass for å stille spørsmål til alle som er pålogget ??? Dyse 1 er kobblet til elektronikken for noe turtallsovervåkning Sitér dette innlegget Link to post
Audiquattro Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 (redigert) Det du gjør nå, kalles å "kuppe" en tråd. Edit: Så du forsøkte å opprette en ny tråd, men at denne ble stengt. Det settes krav til emnetittel på innleggene. Les forumreglene før du poster. Et tips er å ta med litt mer info i emnetittelen på tråden enn det du gjorde. For å svare på spørmålet til TS. Det at det lukter litt unormalt av motoren når manifolden er ny ville jeg ikke vært så veldig bekymret over. Ivertfall ikke hvis motortemperatur og oljetrykk er ok. Redigert 5.Juli.2013 av Audiquattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Massey6180 Svart 5.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 er helt ukjent med systemet ?? hvor stiller jeg spørmål ...sån at kansje noen kjenner seg igjenn og kansje har vert borti noe lignende ? Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2013 ok takk for svar Audi:) Massey : gå på forum og start nytt emne der du skriver nøyaktig hva du lurer på... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.