Massey6180 Startet 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2013 Er det noen som har hatt lignende problem ? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Jeg har hatt lignende problem med min 250 hk. Fusker motoren eller får du bare ikke turtallet høyere? På min var det dyse nr 1 som var defekt og måtte byttes. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Regner med du har turbo? Se min tråd tidligere i år VP med samme problem. Turboen hadde satt seg på den ene motoren. Skru av luftfilter og kjenn etter om du får beveget turbinen i turboen. Sitér dette innlegget Link to post
Massey6180 Svart 8.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Har sjekka turboen ...den er helt ok Ja første dysa er et punkt ....men den koster 7300 så jeg må nesten vite at det er den (((( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.