celine Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Hei Er det noen som er kjent med "Navman Fuel 2100" kombinert forbruksmåler/tankmåler (for bensin) Hva med "Navman" generelt, er dette et brukbart fabrikat?? Vurderer å kjøpe denne fra USA, til under 1000 lappen fraktfritt da jeg har en kollega som kan ta den med. Maritim skal ha 2489.- for samme. http://www.brokenlegdave.com/Manufacture/N...n/AA004551R.htm Takker for evt. svar "Celine" Quote Link to post
REM Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Hei Er det noen som er kjent med "Navman Fuel 2100" kombinert forbruksmåler/tankmåler (for bensin) Hva med "Navman" generelt, er dette et brukbart fabrikat?? <{POST_SNAPBACK}> Kjenner ikke til forbruksmålerne til Navman direkte annet enn at de tilbyr forbruksmålere som opsjon til en rekke av ekkoloddene feks.Ellers er Navman et annerkjent NewSealand selskap som leverer det meste innen maritim elektronik. Etablert en gang på -80 tallet så vidt jeg husker og har etterhvert blitt en av de store på lystbåtelektronik. Kan trygt anbefales. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.