joachimo Startet 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2013 Hatt en hygelig helg i Ny-Hellesund, og jammen fikk jeg ikke gleden av å studere en ekte hekksjøgeneral i vill tilstand i tillegg. Generalen lå med flatt jern frem til han lå nesten i hekken på båten til høyre, slakket av, før han bestemte seg for å dra på igjen å gå mellom de to båtene i full plogmodus og fortsette i samme stil innover 5-knops sona mot Olavssundet. Ble god berg og dalbanetur spesielt for folka i trebåten... Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Framtia Svart 7.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2013 Sånne burde blitt straffet med snekke på livstid :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Artekno Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Hadde en sånn en utenfor Bygdøy forrige helg. Han klemte seg mellom to seilende med en Scand 9000 for full rulle, med 5 meters klaring til oss hver - totalsvikt i vurderingsevnen. En klar Youtube-hit med regnr og tryne, om jeg bare hadde hatt ro på meg til å fiske opp mobilen. Men jeg trodde ærlig talt det skulle gå til helvete, så jeg tviholdt på rorkulten og knep igjen hølet bak alt jeg klarte.... Stokkeslag og ruteknusing???! Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.