Jump to content

Helgas førsteskipper er kåret

joachimo

Recommended Posts

Hatt en hygelig helg i Ny-Hellesund, og jammen fikk jeg ikke gleden av å studere en ekte hekksjøgeneral i vill tilstand i tillegg.

Generalen lå med flatt jern frem til han lå nesten i hekken på båten til høyre, slakket av, før han bestemte seg for å dra på igjen å gå mellom de to båtene i full plogmodus og fortsette i samme stil innover 5-knops sona mot Olavssundet. Ble god berg og dalbanetur spesielt for folka i trebåten...

bilde

Mitt lille daycruiserprosjekt

Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen

Hadde en sånn en utenfor Bygdøy forrige helg. Han klemte seg mellom to seilende med en Scand 9000 for full rulle, med 5 meters klaring til oss hver - totalsvikt i vurderingsevnen. En klar Youtube-hit med regnr og tryne, om jeg bare hadde hatt ro på meg til å fiske opp mobilen. Men jeg trodde ærlig talt det skulle gå til helvete, så jeg tviholdt på rorkulten og knep igjen hølet bak alt jeg klarte....

Stokkeslag og ruteknusing???!

Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...