Roger jo Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Merkelig. Dette sier hjemmesidene av de gjør. http://ertec.no/files/Tjenester-som-vi-kan-tilby-privatmarkedet9.pdf-–-Kopi9.pdf Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Goddis77 Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Kan være at jeg mistolket denne teksten her: # Vi leverer og utfører kun service på Ertec, Colt, N C-Bjerg & Golar produkter. Sender de en epost jeg og hører hva de sier :) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 (redigert) Jeg har fått laget både vinduer og dører etter mål. Redigert 4.August.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Goddis77 Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Roger jo skrev 2 minutter siden: Jeg har fått laget både vinduer og dører etter mål. Har du noe formening om hva det vil koste for skyvbare vinduer da? Eller slike du åpner opp som nevnt over i tråden? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Det siste jeg kjøpte var 2 skyvedører på 1,15 m x 0,60 m. Det kostet meg 22.000 for 3 år siden. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Goddis77 Svart 4.August.2019 Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Takker for svar. Får se hva de svarer på eposten jeg sendte :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2019 Eg har sendt mail til ertec 2 ganger uten å få svar... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.