Ragnarok Startet 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2013 Hvor mangen grader er det der du bor ? Ca 16 grader her litt utenfor bergen, og det skal liksom være sommer :P Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Nå har vi nettopp hatt en strålende helg på sjøen, og lenger tilbake er jeg ikke villig til å huske! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Overhørte en samtale i dag hvor en som hadde ført nøye statistikk med vær, vind og temperatur mente at det ikke hadde vært noen god sommer siden 2006. Det er her snakk om det blide Sørlandet. Har sett at temperaturen har vært nede i 8 grader på morgenen (offisiell måling via yr.no) hvilket ikke er mye å skryte av med tanke på at meterologen sier vi har høytrykk og solen skinner. I tillegg er sjøen full av maneter uten at det går utover badegleden, men selv å fiske blir litt "kjørt" som det heter her. Og rekene koster nærmnere 250 kroner kiloen! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 (redigert) Om du nå er på det blide sørland Mouche, nå skal vi vel ikke klage med 25 grader i skyggen og stoooor sol ? 250 kr kg Hvor handler du hen ? Redigert 8.Juli.2013 av CB. (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Oteren Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Følger du ikke med CB? Markedskreftene råder her på solkysten. 20-25 grader og største problemet er rægeprisene og ølutsalget under festivalene. Sommeren er kommet her sør. Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 250,- var brutalt. Fiskerne i Agder får 107,-.... Sent from my iPhone using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Om du nå er på det blide sørland Mouche, nå skal vi vel ikke klage med 25 grader i skyggen og stoooor sol ? 250 kr kg Hvor handler du hen ? La oss se hva dine venner i finansnæringen sier om saken: http://www.hegnar.no/okonomi/article734416.ece Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pondu_s Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 160kr kg for ferske reker på rematusen sørlandsparken i dag, 250kr kg må være på brygga. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 (redigert) Ser ut som hummer kan være billigere....... Skal uansett handle litt reker i morgen.....skal rapportere prisen De oppegående vet uansett at pris på reker bestandig er høyere om sommeren og hvorfor ??? Spørsmål til Uglesett Hvorfor er det slik ? Fordi Nordmenn spiser dette mest om sommeren, ikke om vinteren En må være oppegående for å forstå dette selv om reker faktisk smaker best om vinteren Årsaken til at jeg svarer for Uglesett er naturligvis fordi han ikke vet noen svar selv Redigert 8.Juli.2013 av CB. (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
dpm Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 49,90 på Eurospar i Tromsø og da er det nykokte :-) Men så har vi 7 grader, plaskregn og kuling... med andre ord, båten står på hengeren :-( Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 For all del nyt rægane :-) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 22-23 grader og perlevær her i Kr Sand i dag. Hørte tilogmed noen som uttrykte att det var litt vel varmt når sola steiket på sitt sterkeste tidligere i dag ;-) Skulle bli enda litt varmere i morgen og langtidsvarselet så lovende ut sist jeg sjekket. Her på Sørlandet er sommeren kommet :-) Bilde tatt nå. SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
glalaks Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Kan ikke du bli liggende der en ukes tid sap? Jeg kommer ned til helga og blir en uke. Kan ta med en jegermeister til deg om du ikke er frisk ennå, om du blir værre kan jeg høre med mor om hu har noe hjemmebrent:) Hehe.. Spar i det minste litt sol til oss! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
cheetah Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 (redigert) 16 grader? Var rundt 20 grader i nærheten av tysse på osterøy i dag og strålende sol :) Ungene koste seg ved stranden :) Redigert 8.Juli.2013 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Kan ikke du bli liggende der en ukes tid sap? Jeg kommer ned til helga og blir en uke. Kan ta med en jegermeister til deg om du ikke er frisk ennå, om du blir værre kan jeg høre med mor om hu har noe hjemmebrent:) Hehe.. Spar i det minste litt sol til oss! Hehe. Mulig jeg plasker rundt i området en stund. Nå er jeg alene ombord og ser litt utfordringer med de store sprellene på egenhånd når formen ikke er god. Et par mulige ribbeinsbrist hjelper heller ikke på, lol. Solen skal jeg gjøre mitt beste for å lime fast på Sørlandet så lenge jeg kan (er her, lol ). Er det Kr Sand du kommer til? SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
glalaks Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Hehe.. Hjemmebrenten må nok til mot ribbensbrudd;) Kommer til Kristiansand ja:) fruen må hjem en tur så jeg henger meg på! Vet ikke hva som er værst.. Sørlandet i knallsol UTEN båt eller Sørlandet uten sol... Hehe.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
sap_2000 Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Hehe. Helt enig. Umulig å velge mellom to onder ;-) Båt har du vel tilgang til med foreldrene dine som var i området? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
glalaks Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Jeg har bare svigers der nede.. Og de er ikke båtinteressert dessverre.. Uken etter skal vi til Larvik hvor det er båt og laserjolle og alt så blir bare en tøff uke;) Btw: for å ikke spore av helt. 15 grader i Trondheim nå kl 1;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Mouche Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 I følge meterologen så var maksimumstemp. på Lista i går 16 grader grunnet vind og effekt fra sjøen som er kald mens det i innlandet (Bykle og slike flotte steder å leve båtlivet) var 26 grader. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
MT. Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Burde nok slakke litt på klimaavgiftene fremover, før vi sitter igjen med bare to årstider. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
sap_2000 Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Flekkerøya og Oksøy fyr forut. 23 grader og en deilig bris :-) SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Øya Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 23 grader og Sol i Arendal. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
joachimo Svart 9.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2013 Bare LITT misunnelig her jeg sitter midt i Kvadraturen og ser ut på godværet, med 3,5 arbeidsdager igjen til ferien... Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Zenit Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 Og rekene koster nærmnere 250 kroner kiloen! 270 kroner i Bergen http://www.ba.no/forbruker/article6756280.ece Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 13.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2013 12 grader i Ålesund med regn, men da kan en pusle inne med båt ting. Som å lage nytt dashbord til skibsplasten :) eller hva med å fiske? Fisken biter best når det regner :) Rekene på kaia glimrer med sitt fravær... Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.