Mjøs krabba Startet 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2013 Hallo Ny kar på forumet. Jeg gjorde et bomkjøp av båtmotor. Klarte å kjøpe en 90 HK Force med xl stamme, altså 25" Har prøvd å bygge opp med klosser på akterspeilet og bruke de nederste hullene på motor, men allikevel så stikke kavitasjonsplaten 4-5 cm under kjølen. Har på hånda nå en 150 HK Force motor som er delemotor. Spørsmålet er da, er det noen som vet om det går an å bruke stammen på denne motoren og sette over på min da denne delemotoren har en vanlig langstamme. Litt usikker på årsmodellen på denne motoren. Er dette en omfattende prosess? Takker for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 8.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Har du vurdert motorheis? Vet de kan hjelpe "andre veien". Dvs dersom du trenger 25"-stamme på motor, men bare har 20", godt mulig det fungerer andre veien også... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Mjøs krabba Svart 8.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2013 Har ikke lyst til å kjøpe noen motorheis. Vil ha en motor som passer båten. Så hvis det er mulig å bygge den om så vil jeg helst gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.