Jump to content

Hvor får jeg tak i disse små gardinopphengene til skinne i båten ?


Worry II

Recommended Posts

Noen her som vet hvor jeg får tak i de små plastopphengs-"knottene" på dette bildet ?

Jeg kan ikke finne noen leverandør på de :sad: Marex har hverken gardinene eller opphenget, da fabrikken er konurs. Vil ta lang tid å fremskaffe..

Men min fetters Baltic har liknende oppheng, så det er flere som bruker disse. men hvor kan de kjøpes ? Har forsøkt alle jeg kjenner til nå..

 

bilde

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Takk, Tjorven ! Sender de en mail, så legger jeg ut svaret her om de har disse i sortimentet. Samt hvor de kan bestilles..


 

Edit.

Oppdatering av dette, jeg har bestilt disse via eBay, har samme skinne-mål, men med øye:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/20-SILENT-GLISS-CURTAIN-TRACK-GLIDERS-3533-runners-eyes-hooks-/360514706226

 

bilde

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Jeg bestilte den typen uten øye også, billig herfra:

http://www.fittingservices.com/products/Silent-Gliss-G%252d6-Heading-Tape-Glider.html

 

Fikk bekreftet at de er til de samme skinnene fra Marthe hos Silen Gliss ! Takk for tipset, Tjorven !

 

bilde

 

bilde


Blir kanskje litt for mye å spørre om anbefaling av symaskin her inne på dette forumet ? :giggle: (sy dette for hånd er kanskje litt mye..?)

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...