Posesuppe Startet 9.Juli.2013 Del på Facebook Startet 9.Juli.2013 Hei Lurer på om noen vet hva denne justeringen er til på varmtvannstanken ? Svart slange er ut til blandebatteri. Og blank slange nærmest går rett ut i kjølesvinet (aldri sett noe vann kommet ut herfra) Sitér dette innlegget Link to post
Anton Hardarson Svart 9.Juli.2013 Del på Facebook Svart 9.Juli.2013 ser ut som det står 4 bar på den blå håndtaket, så dette er sikkert overtrykk ventil, som blåser ut ved 4 bar Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Juli.2013 Del på Facebook Svart 10.Juli.2013 Det er en sikkerhetsventil :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 10.Juli.2013 Del på Facebook Svart 10.Juli.2013 Det er via den blanke slangen du tømmer berederen på høsten. Det er vel en vippekran på berederen som du kan sette i tømmeposisjon på denne sløyfa ? På min forrige måtte jeg i tillegg suge ut de siste literene med oljesugeren fra den slangen. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 10.Juli.2013 Del på Facebook Svart 10.Juli.2013 Mistenker at beskrivelsen er feil, blank slange til blandebatteri og svært til kjølsvinet, riktig? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
lavan Svart 10.Juli.2013 Del på Facebook Svart 10.Juli.2013 Stemmer det svein,hilsen en rørlegger;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.