Snicker Startet 11.Juli.2013 Del på Facebook Startet 11.Juli.2013 Noen som har prøvd denne? Den ser veldig lovende ut med tanke på at frøkena driver med fridykking, så vi kan undersøke bunnen før dykk. Og for meg som driver en del med fisking. I tillegg har den bra kartplotter. Har en fishfinder i dag. Men en ting som er vitig for meg er muligheten til å kunne ta denne med meg når jeg forlater båten. Siden det er en åpen båt. Er det mulig med Dragonflyen? http://www.raymarine.no/dragonfly/ Sitér dette innlegget Where theres pleasure, theres always some pain. --------------------------------------------------------------- -Snicker- Link to post
Snicker Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 Fikk produktkatalogen for denne på fredagen. Og blir bare mer å mer hekta for å kjøpe. Men hadde vært så kjekt å hørt med noen som hadde sett denne i aksjon. Ingen som har prøvd Dragonfly eller tilsvarende? Sitér dette innlegget Where theres pleasure, theres always some pain. --------------------------------------------------------------- -Snicker- Link to post
abbor Svart 15.Juli.2013 Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 På hvilke dyp vil instrumentet bli brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Snicker Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 På hvilke dyp vil instrumentet bli brukt? Tja.. Det er vel en av spørsmålene jeg har, hvor dypt fungerer den før bunnen blir "uklar". Men det mest interessante ligger vel mellom 2-50 meter. Er vanskelig å nå ned til dypere ting hvis en skal dykke. Sjelden jeg fisker dypere heller. Da det går mest i makrell og sei. Så blir vel rundt den dybden. Sitér dette innlegget Where theres pleasure, theres always some pain. --------------------------------------------------------------- -Snicker- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.