slappfisken Startet 11.Juli.2013 Del på Facebook Startet 11.Juli.2013 Det siste året har dybde måleren vært litt ustabil og falt ut litt for så og komme tilbake igjen etter ett par minutter. Men nå i det siste har den falt helt bort uten å vise dybde på skjermen. Jeg prøvde å koble fra svingeren mens Garminen sto på og da kom det opp Svinger er frakoblet på skjermen, så det betyr Garmin 720'en har kontakt med svingeren på ett vis men kommer ikke opp noe tall på skjermen over dybden. Har innvendig svinger. Har noen vært borti noe lignende? hvordan bør jeg feilsøke? (til info har jeg fått problem med service batteriet i båten, men når motoren er på ligger spenninga på 14V.... kan jo være en sammenheng? ) Takker for gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
Sivi Svart 12.Juli.2013 Del på Facebook Svart 12.Juli.2013 Da er det nok kommet luft mellom svingeren , dersom du har montert svingeren i et rør som er fylt opp med olje kan problemet være at noe av oljen er lekket ut slik at det er luft mellom svingeren og oljen og da mister svingeren kontakten med bunnen Da er det nok kommet luft mellom svingeren , dersom du har montert svingeren i et rør som er fylt opp med olje kan problemet være at noe av oljen er lekket ut slik at det er luft mellom svingeren og oljen og da mister svingeren kontakten med bunnen Sitér dette innlegget Link to post
hei å hå Svart 15.Juli.2013 Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 Er du sikker på at garminen står på riktig giver? Kan høres ut som den har nullstilt seg. Sitér dette innlegget Link to post
slappfisken Svart 28.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2013 Problemet var som Sivi beskrev, frostvæska hadde lekket ut litt gradvis. Det så ut som det var nok frostvæske når jeg så nede i holderen til svingeren, men så fylte jeg den til topps og satte svingeren på plass, og vips så kom dybde visningen på skjermen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.