Zitt Startet 13.Juli.2013 Del på Facebook Startet 13.Juli.2013 Det blir ofte sagt at det finnes to typer båtførere. 1. De som har gått på grunn, og 2. de som kommer til å gå på grunn. Kan dette være hjelpemiddelet som sørger for at jeg forblir i kategori 2? http://www.maritim.no/elektronikk-navigasjon/ekkolodd/echopilot/echopilot-sonar-gold-standard-svinger Sitér dette innlegget Link to post
Strå Svart 13.Juli.2013 Del på Facebook Svart 13.Juli.2013 Det kan absolutt være oppskriften til å gå på grunn ja Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
Zitt Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2013 Med den kjennskap du tydeligvis har til dette ekkoloddet, Strå, så går jeg ut fra at du har det i din båt. Vet du om det finnes flere typer? Teknologien er nøyaktig 100år, så noe nytte burde de jo ha etterhvert. Er det andre med erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 13.Juli.2013 Del på Facebook Svart 13.Juli.2013 Hadde tilsvarende i en båt tidligere, følte ikke at det var å stole på, så det står ikke på ønskelisten nå. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2013 Takker for svar, Kjelli! Da står det ikke på min ønskeliste heller......inntil videre! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.