Jump to content

Beste båttilbehørsbutikk i nærheten av E6. Svinesund-Lillehammer


eehgil

Recommended Posts

Notert, takk!

Kan forresten legge til at det er en seilbåt jeg skal se på ustyr til ig det jeg vet jeg skal ha er, sikkerhetsline til å ha langs dekk og sikkerhetsline til å feste mellon redningsvest og dekksline/punkt på båt. Og muuuligens en dribillig gummijolle.

Link to post
Share on other sites

ca 20 minutter fra e6 ligger Seaking marine på gressvik i fredrikstad. Dette er tidligere maritim-butikk, og utvalget er meget bra. Best Marine, Skjebergkilen Marina har også en bra utstyrsbutikk. Marineshop ligger 5 minutter unna e6, på Lande i Sarpsborg, Seatronic ligger 5 minutter fra e6 i Moss. butikken er ikke all verden å vise fram, men de har utrolig mye varer på bakrommet, så det er bare å leite fram fra katalogen

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Seatronic har dessverre ikke åpent på lørdager og Aktivmarin stengte for 5 min siden.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...