Arildo85 Startet 13.Juli.2013 Del på Facebook Startet 13.Juli.2013 hei! motoren har gått heilt fint, vært vekke i en uke å nå vil ikke motor gå skikkelig... starter men stopper igjen etter kort tid, noen som vett hva som kan vær galt ? er det el choke på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 14.Juli.2013 Del på Facebook Svart 14.Juli.2013 Nei, det er ikke choke på denne... Min er et sant H... rett etter oppstart på kald motor, må lirke og lure med gassen, pumpe 10-15 ganger før start slik at akspumpene gir motoren en ordentlig "dram"... Men har motoren fungert fint tidligere men startet å fuske nå, og bare etter lenge siden sist bruk ville jeg sjekket bensinpumpen. Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
freelander2002 Svart 14.Juli.2013 Del på Facebook Svart 14.Juli.2013 Har AQ130 i en av båtene her, samma symptomer i fjord, synder bensinpumpe... Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Boogieknight Svart 14.Juli.2013 Del på Facebook Svart 14.Juli.2013 Lufting på tanken? Bensinpumpe? Filter? Er nok mest sannsynlig1/3 Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 14.Juli.2013 Del på Facebook Svart 14.Juli.2013 jeg hadde lignende problem på min AQ145, den også var et sant H... når motoren var kald. men angående probleme ditt, så når du starter motoren så går den fint uten at du trenger å gi noe særlig gass i fri får at den skal starte, men så dør den igjen? på min motor så har jeg hatt x antal problemer i de 4åra jeg har eid den. lit usikker på ka syntomer eg hadde bed vær feil men fikk problemer med gangen på motoren, den startet men prøvde å ruse den lit og og tilbake på tomgang, men da stoppet den, ga den en skiklig dram rett i forgasserene og startet men den stoppet igjen etter lit. mener å huske da at det var lekasje i bensin slangen fra filtere til pumpen, det var koblingen på filtere som haded løsnet og trakk falsk luft inn der og fikk ikkje med seg nokk bensin inn til motoren. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Arildo85 Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 takk for gode svar alle!!!:) den startet plutselig igjen og gikk ann å ruse den å alt virket ok, så stoppet eg den , skulle starte igen, null tegn til liv:( bare sløs av batteri med å kinne....mistenker vann i bensinen men har ikke hatt tid å sjekke da eg måtte reise på jobb.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.