Jump to content

Volvo Penta aq145 starter men dauer igjen

Arildo85

Recommended Posts

Nei, det er ikke choke på denne... Min er et sant H... rett etter oppstart på kald motor, må lirke og lure med gassen, pumpe 10-15 ganger før start slik at akspumpene gir motoren en ordentlig "dram"... Men har motoren fungert fint tidligere men startet å fuske nå, og bare etter lenge siden sist bruk ville jeg sjekket bensinpumpen.

Livet er for kort til å kjøre diesel

jeg hadde lignende problem på min AQ145, den også var et sant H... når motoren var kald. men angående probleme ditt, så når du starter motoren så går den fint uten at du trenger å gi noe særlig gass i fri får at den skal starte, men så dør den igjen?

på min motor så har jeg hatt x antal problemer i de 4åra jeg har eid den. lit usikker på ka syntomer eg hadde bed vær feil men fikk problemer med gangen på motoren, den startet men prøvde å ruse den lit og og tilbake på tomgang, men da stoppet den, ga den en skiklig dram rett i forgasserene og startet men den stoppet igjen etter lit. mener å huske da at det var lekasje i bensin slangen fra filtere til pumpen, det var koblingen på filtere som haded løsnet og trakk falsk luft inn der og fikk ikkje med seg nokk bensin inn til motoren.

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...