KarmaZ Startet 14.Juli.2013 Del på Facebook Startet 14.Juli.2013 Hei, jeg er på utkikk etter en ny båt, har sett litt på Blesser 505 med 115 HK Suzuki. Båt er 2007 modell og motoren er et par år nyere. Spørsmålet er om dette er en båt som anbefales. Jeg kan ikke si at jeg har hørt om Blesser før, men båten er jo meget bred, så den er jo stødig da. Til dette bruk blir det fiske og slappe av med. Har lest litt om et minus med den er at synsvinkelen er noe dårligere siden man sitter relativt lavt i den, og siden vindskjermen er noe nedtonet. Hvordan er forbruket på bensin på disse motorene? Suzuki Electronic fuel injection 115 HK? Sitér dette innlegget Link to post
KarmaZ Svart 15.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2013 Ingen som har noen meninger om denne båten, kanskje en relativt mindre båteiere av Blesser som sitter her inne.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 18.Juli.2013 Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 brei båt med brukbare sjøegenskaper den gjorde 36 knop med df 90 Suzuki støpt i latvia bra plast arbeid noe ukurant så her går de an og prute. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.