Jump to content

Reimbytte og drivhjul på Jabsco Lite Flush Toalett

Janni56

Recommended Posts

Toalett kjøpt i mai -13, allerede slitt ut drivhjul og reim på tømmepumpa. Tålte nok ikke at det ble noe mye med Lambi i skåla. Dette var nok en brukerfeil denne gangen, men kan skje igjen. Drivhjulet er laget av plast, så tannreima spant og dreide ned hele hjulet pga papiret som hadde blitt til en hard propp i makeratoren. Dette synes jeg er en svakhet, dette burde ha vært tannhjuls drevet? For dette vil skje igjen, anbefalt papir? :confused:

Hmmm... Det var en ny problemstilling. Vi monterte samme toalett i fjor. Har ikke hatt andre insidenter enn en liten jobb da noen hadde puttet en tampong i skåla. Da ble det en lite trivelig operasjonsjobb. Da vi hadde manuelt toalett hadde jeg alltid et "service sett" liggende i båten. Finnes det et slik sett for Lite flush mon tro ? . Jeg har ikke sett det noe sted.

- En annen problemstilling jeg har merket meg er at det fort lukter urin av toalettet. Jeg har en teori om at det er fordi vannmengden som brukes til nedskylling er ganske liten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...