Tallisman Startet 16.Juli.2013 Del på Facebook Startet 16.Juli.2013 Lurer på om det ikke snart er på tide og innføre Bonusordning på Båtforsikring.slik jeg ser det så er det en svært så urettferdig forsikringsordning som er på Båter i dag Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Hvilke andre forsikringer enn bilforsikring har bonusordning? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
dude Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Jeg har Bonus på båtforsikringen i Atlantica.. ikke slik som på bil, men bonus etter skadefrie år. Sitér dette innlegget Link to post
Erling P Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Jeg har også Atlantica,med bonus pr skadefri år Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Samme her. Byttet fra en av de "3 store" til Atlantica i fjor og halverte nesten forsikringen på båten. I år var fakturabeløpet for det første lavere enn i fjor og videre var det trukket bonus for skadefritt år. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Quality har også bonusordning på båt. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Jeg har Bonus på båtforsikringen i Atlantica.. ikke slik som på bil, men bonus etter skadefrie år. Er det ikke slik på bil da, bonus etter skadefrie år? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Hvilke andre forsikringer enn bilforsikring har bonusordning? Tydeligvis båtforsikring i Atlantica.... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Juli.2013 Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Tydeligvis, men særlig konkurransedyktige på pris og betingelser er de ikke på min båt så da hjelper det lite. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Astor Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Ikke konkurransedyktig på min båt. Gjensidige ligger 1500 under i pris. Er godt fornøyd med Gjensidige. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Roger jo Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Gjensidige ligger 1500 under i pris. Er godt fornøyd med Gjensidige. Ja. og så kan en få utbytte tilbake. (vel 2400) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
All In Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Er ikke "bonus" eller "prosenter" som betyr noe kanskje? Hvis man feks har et forsikringsselskap "A" og et "G". En ikke utenkelig hendelse som grunnstøting er kanskje en av de vanligste skadene. Har du da en båt som er 8 år eller eldre, dog det flesteparten av oss har, vil man få avkorting pga alder. Dvs da si at grunnstøtingen vil koste nesten hele summen av egen lomme hos "A", mens hos "G" blir dette dekket fult ut. Da hjelper det ikke med "bonus" som incentiv etter min mening. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Pantaenius har også bonus, og ingen fratrekk for alder. Men de er ikke billigst Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Roger jo Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 . Har du da en båt som er 8 år eller eldre, dog det flesteparten av oss har, vil man få avkorting pga alder. Dvs da si at grunnstøtingen vil koste nesten hele summen av egen lomme hos "A", mens hos "G" blir dette dekket fult ut. Da hjelper det ikke med "bonus" som incentiv etter min mening. Klart en må kalkulere og velge selskap etter behov. På en annen side er en heldig og ikke har belastet selskapet de siste 30 år og har spart 1500/3000 kr i året, blir det fort noen kroner ut av det. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Brigg Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Norwegan Brooker har også bonus/rabatt basert på antall skadefrie år. Forskjellen i forhold til bilforsikring er at for båt er dette seperate ordninger for hvert selskap. Det er ikke automatikk i å få overført "bonusen" til nytt selskap ved bytte på samme måte som det er for bil. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.