Roger jo Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Nei jeg skjønner at du ikke har skrudd på denne motortypen før og ei heller gidder å prøve å lese deg opp på noe som helst før du kommer med de gjennomtenkte teoriene dine Du kan jo begynne med å se på bilde 3-1 3-33 i servicemanual så slipper du å lese Har hatt en fortryllende dag, flatt hav og 25 grader nu er det 28 i havnen. Men Ice er elendig. Burde sagt at motor er motor, og Yanmar er Yanmar. Har nok skrudd på arten da jeg har noen venner som kjøpte arten for vel 30 år siden. Og de har blitt bygd om til retur rett på tanken, og fikk et bedre liv etter det. Så det er her mine teorier stammer fra. Da jeg en gang lærte at varm returdiesel ikke skal inn i systemet, men på tanken. Så her synset du feil…… Synes jeg Måtte redigere ditt innlegg om ”gløding” så det ikke ble synsing om det evne også. Trist at en tråd på 50 innlegg ikke har kommet opp med noe mer fakta. Kjekt om du legger ved en link når du henviser til bilder, de stemmer ikke med de manualene jeg har. | Gogla litt og fant et par interessante tråder du burde lese deg opp på. https://baatplassen.no/i/topic/3708-retur-av-diesel/ https://baatplassen.no/i/topic/48678-diesel-returslange-legge-opp-ny/ Ha en fortryllende helg. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post Share on other sites More sharing options...
Zeiss Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Ein enkel sak å prøve er å ha litt 2 takt's olje i dieselen. 1:100. Kan være lurt å prøve med lite diesel på tanken , slik at du kan fylle på med meir diesel. 1/2: 100 er ei grei blanding til daglig bruk. Fungerer på Perkins mot ujevn gange. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.