geiregil Startet 17.Juli.2013 Del på Facebook Startet 17.Juli.2013 Skal transportere båt fra Bergen til Fredrikstad, men føler det er tryggest å gå strekningen Hugesund til Lindesnes i følge. Alternativt om noen vil bli med om bord. (Fredagen den 19. Juli) Geir Sitér dette innlegget Link to post
leif_erikg Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Vi skal gå fra Lindås til Stord men det er vel ikke akkurat den strekningen du bekymrer deg for. Del gjerne dine erfaringer fra de utsatte strekkene. En kamerat gikk over Sletta i dag. Stille og fint. Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
M/B Nordheim Svart 17.Juli.2013 Del på Facebook Svart 17.Juli.2013 Vi skal gå Bømlo - Skien - Notodden avr. 27/28 d.m. så det blir jau ei veke for seint for deg. Eg har også bestilt plass på slipp neste veke, så eg får ikkje avreise tidlegare. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
geiregil Svart 18.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 Hei Leif Erik Ja det er strekningen Haugesund / Tananger til Lindesnes som kan bli utfordringen. Jeg tenkte å gå fra Askøy ca. Kl 12 på fredag så om du passer rundt samme tid så skal jeg holde øynene åpen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Juli.2013 Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 Enes44 innpå her er på tur til Mandal fra nordom Bergen, men eg trur han gikk i går og har sikkert allerede god gli. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
leif_erikg Svart 18.Juli.2013 Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 geiregil - Da skal vi også holde utkikk. Ikke helt sikker på når vi kommer oss avgårde, men det er ikke usannsynlig vi treffes da. Alltid greit å gå i følge med noen, og det kan være vi finner på å gå lengre. Er på ferietur uten noe særlig fast plan. Hvilken fart går du med? Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Seewolf Svart 18.Juli.2013 Del på Facebook Svart 18.Juli.2013 Skal transportere båt fra Bergen til Fredrikstad, men føler det er tryggest å gå strekningen Hugesund til Lindesnes i følge. Alternativt om noen vil bli med om bord. (Fredagen den 19. Juli) Geir Hvilken type båt er det snakk om... og gjelder det bare fredag ? Sitér dette innlegget Link to post
geiregil Svart 19.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2013 Båten er en Bonanza 28 AC fra 1984 og marsfarten tror jeg ligger på 16 knop. Dersom det ikke dukker opp noe uforutsett så vil jeg starte ca. Kl. 12:30. Siste værmelding viser helt greie forhold. Geir Sitér dette innlegget Link to post
geiregil Svart 19.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2013 Har lagt meg til i Haugesund og fortsetter i morgen tidlig. Det ble litt urolig sjø ved store bloksen og selvfølgelig så sluttet karplotteren å fungere der og, rett før jeg skal inn til Haugesund. Kjøre båt og lese gammelt kart på 1 x 2 meter samtidig er en utfordring jeg ikke anbefaler. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Juli.2013 Del på Facebook Svart 19.Juli.2013 Var det slutt på kartbrikken eller blir det på byn i morgen tidlig å kjøpe ny plotter ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.