ahamm Startet 20.Juli.2013 Del på Facebook Startet 20.Juli.2013 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10105326 Folk i båt? Båtfolk? Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Strå Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
småbåtentusiasten Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 (redigert) En tydelig ruset person som ikke forstår konsekvenser av å kollidere i stor fart med en mye større båt. Han kunne lett tatt livet av passasjeren. Hva skulle politiet gjort her? Som de gjorde eller holdt seg på jevn avstand til han var tom for bensin? Redigert 20.Juli.2013 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 For meg virker det som om politiet gjør det helt rett her. De lar ham bare tulle rundt til tanken er tom uten at han setter andre en seg selv og passasjeren i fare. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 De angriper jo offentlige tjenestemenn her, jeg mener de burde tatt frem våpen om de hadde det og skutt på motoren. Om de ble skaded så fikk det være konsekvensen av handlingen deres. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Strå Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 jaha og hvem skal da betale for de skadene? båten var jo stjålet Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
Mix Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 For en idiot ! Og attpåtil en dopa idiot Sitér dette innlegget Link to post
Klovn1 Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Det betaler enten forsikringsselskapet eller politiet. Er helt vanlig det, vertfall her i landet. Sitér dette innlegget Link to post
Strå Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 javel? det har eg aldri hørt om at noen får noe erstattet av politiet Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
superman Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Politiet erstatter 'alt' som blir ødelagt, også i tilfeller hvor de har ødelagt noe som tilhører den de er ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
Strå Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 jaja men det er nå flott. Sitér dette innlegget It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong Link to post
Klovn1 Svart 20.Juli.2013 Del på Facebook Svart 20.Juli.2013 Politiet er en god kunde av meg, har ikke tall på hvor mange dører jeg har skiftet etter at politiet har vært på besøk rundt omkring. Fakturaer sendes alltid politiet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.