foxinabox Startet 22.Juli.2013 Del på Facebook Startet 22.Juli.2013 (redigert) Hei! :)Skal snart kjøpe meg ny motor til båten. Men har et problem med at nesten alle kontrollbokser er laget til å sitte på høyre side, og den originale kontrollboksen på båten er montert til å sitte på venstre side. Jeg vil helst ikke borre og lage fester på motsatt side, så jeg lurte på om det går an å "snu" kontrollboksen, eller om jeg må kjøpe en ny som er laget for mitt bruk?Takker for alle svar! Bare si fra hvis jeg forklarte litt dårlig, kan også komme med bilder. :) Redigert 22.Juli.2013 av foxinabox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Juli.2013 Del på Facebook Svart 23.Juli.2013 Hvis det er en universalboks, Ultrafleks el.lign. som på bilde kan alt tilpasses både for høyre/venstremontering og slaglengde på gear. Om det er en originalboks fra en motormerke er det ikke uten videre sikkert at den kan snus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.