Benjamin98 Startet 23.Juli.2013 Del på Facebook Startet 23.Juli.2013 Hei! Skal ha meg en ny 9,9 hk for komf penga :D og vet ikke helt hvem jeg skal satse på,Jeg har en gh 11ls så må ha en motor det er mye kraft i pga bare båten veier vel 190kg har jeg hørt,er mest keen på 4 takt men kom med forslag! Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Aq 28 Ht Svart 23.Juli.2013 Del på Facebook Svart 23.Juli.2013 En Yamaha 9,9 Sport 4 takt bør vel fungere, den er lik Yamaha sin 20 hk, og kan enkelt gjøres om til 15 hk ved å skru vekk sperren på gassbevegelsen. Den kan vel også justeres videre til 20 hk ved å bytte forgasser tror jeg. Om den er best vet jeg ikke noe om, men det er i alle fall en motor med muligheter. Det som ikke er så bra er vekten (53 kg) hvis du må bære mye på den. Sitér dette innlegget Link to post
Benjamin98 Svart 23.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2013 Takk for svare,tenkte meg den motoren hørt at den er veldig kraftig å fin Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 23.Juli.2013 Del på Facebook Svart 23.Juli.2013 mulig en større motor hadde vært riktig ? denne båten er vel ganske tung (220 kg ?) og tåler motor opptil 20 HK. Sitér dette innlegget Link to post
Benjamin98 Svart 23.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2013 mulig en større motor hadde vært riktig ? denne båten er vel ganske tung (220 kg ?) og tåler motor opptil 20 HK. Er ikke 16 enda men skal ha meg en 25hk neste år.til ghen så da skal vi vel få 34knop med en turbo propell på ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.