Jump to content

Trimming av Suzuki 9,9

Sebastian Stene

Recommended Posts

Hei ! Har en Suzuki 9,9 (2005 modell totakter) Lurte på om det er mulig å fjerne plombering på denne typen. (Sånn at båten går fortere) Har merket at jeg ikke kan gi full gass med spaken.. Betyr det at det er en plompe der ? Takk for svar

Kommentar fra moderator: Har nå slettet 4 emner om det samme, vennligst ikke opprett flere....
Og alle må lese reglene før man poster på Båtforumet.

Sjek på forgasseren: Se mellom forgasser og motorblokk, hvis det er en metallbit kan det allerede være plommen. Eller bygg på en forgasser fra en 15 hk suzuki 2005totaktar.

Hvis jeg hadde vært du hadde jeg heller kjøpt en motor mellom 16-30 (uansett alder på sjåfør) isteden for å bruke full gass heletiden.

Et tips: skift forgasser enkelt og greit og drit i ventilene. Disse må justeres nøyaktig!

Den siste hesten eller 2 tviler jeg at du merker noe forskjell på. Den gasseren du setter på er en 15 HK forgasser som sørger for at du får nok av power ;-)

Men for all del.....bare å prøve...sitter etter forgasser inn mot sylinder....hehe

Har selv en 07' Suzuki med ny gasser og den mater bra avgårde på en 285 Zodiac, selv med 2 voksne, 1 barn og bikkja......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...