MarianneS Startet 24.Juli.2013 Del på Facebook Startet 24.Juli.2013 Prøver å få tak i senterkopp til rattet på båten jeg har kjøpt brukt til guttungen. Vil gjerne ha noe kult, men alt er bedre enn ingenting :) Men har lett på nett, og finner ingenting. Tips? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Juli.2013 Del på Facebook Svart 24.Juli.2013 Ikke lett å finne løse deler til et gammelt ratt. Kjøp heller et nytt ratt, da blir det helt topp. Ratt får du fra et par-tre hundrelapper og oppover, så det trenger slett ikke bli særlig kostbart.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MarianneS Svart 24.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2013 Mhm, de rattene jeg har sett koster minimum 1500,-? Dessuten har jeg kjøpt dødmannsknapp, nye plugger, pussepapir, grunning, bunnstoff, plastrens, polering, årer, redningsvester, blabla.......ja du vet sikkert hva som plutselig trengs og hvor mye det koster i sluttsum. :) det blir ikke noe nytt ratt for å si det sånn! Hehe Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Mhm, de rattene jeg har sett koster minimum 1500,-? Dessuten har jeg kjøpt dødmannsknapp, nye plugger, pussepapir, grunning, bunnstoff, plastrens, polering, årer, redningsvester, blabla Ja, sånn er det å ha båt. Alltid noe som er kjekt å ha, og noe som en må ha. Kjøpssummen er bare startskuddet... Tok et søk på ratt hos Maritim: http://www.maritim.no/?enc=%99&page=search&action=search&shop=maritim&searchStr=ratt Som du ser så har de nye ratt fra 179,- og oppover, så her burde det være noe for enhver smak og lommebok.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MarianneS Svart 25.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Tusen takk, der var det flere fine :) Men..det ville vært noe for en produsent å tenke på, å lage feks kopper med fotballmerke eller andre ting for gutter og jenter med båt! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.