Jump to content

Sp55 baugpropell skrur seg på standby av seg selv

Pjolter

Recommended Posts

Det er helt sikkert fukt. Vi fikk vann på vår baugpropell elektronikk, og den gikk av og på av seg selv...

Åpnet, tørket og renset med sprit. Alt ble ok og har ikke feilet etter det.

Merk:Dette var nede ved elektronikken på selve baugpropellen.

mvh

Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Min baugpropell startet plutselig en dag av seg selv med en gang jeg koblet inn startbatteriet. Feilen ble lokalisert til et lite kretskort i en plastboks montert ved siden av propellmotoren. Kretskortet var festet til boksen med tosidig tape som var klistret rett mot kretsene på baksiden av kortet. Sånn har det blitt levert fra fabrikken! Jeg fjernet tapen, renset kortet og monterete det med litt silikon i hvert hjørne. Har ikke hatt problemer siden.

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Helt sikkert en feil i kontrollen/ bryteren.

Om det er enkel joystick du har så har jeg en pent brukt som du kan få kjøpe. Denne ble erstattet av en dobbel når jeg monterte hekktruster.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...