Jump to content

Ståhøyde under kalesje på Windy 37 GrandMistral

Windy37GM

Recommended Posts

Heisann

Hva er ståhøyde/fri høyde nede i kabinenen og oppe under targa/kalesjen på en Windy 37 GM? Og hvis noen vet det samme på en HT utgave, hadde det vært strålende :-)

Kanskje noen har en teknisk tegning liggende?

Bare lurer, altså... Ikke lyst på en i det hele tatt :-)

Mvh

Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

de fleste båter med cleant design og fine linjer må som regel ofre lit dekkshøyde virker det som.. Det er jo ikke vanskelig å lage båter med sikkelig ståhøyde rundt om, men det ødelegger ofte linjene i båtene.. ta f.eks en del amerikanske båter.. mye plass og store stikklugarer i relativt små båter, men dem ser jo ut som en oppblåst joggesko!! selv er jeg heldigvis bare 1,75 så jeg er perfekt tilpasset båtlivet! Har ståhøyde under kalesjen på min Askeladd, hehe biler og båter er jo generelt ikke tilpasset veldig storvokste personer..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...