JohanPaaSnippen Startet 15.Mars.2005 Del på Facebook Startet 15.Mars.2005 hei. Fabrikanten er forlengst forsvunnet. Noen som har manual på denne/disse Briand master? mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mars.2005 Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 heisann Jan ! joda Briand master var vanlig på Maxi båter. Dog - var det nok lenge før "nettets" storhetstid at Briand la inn årene. Derfor tviler jeg på at det finnes rene bruksanvisninger på nettet. Har søkt, men ikke funnet noe. Har du forsøkt Norsk / Svensk / Dansk Maxiklubb ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
JohanPaaSnippen Svart 15.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 heisann Jan ! joda Briand master var vanlig på Maxi båter. Dog - var det nok lenge før "nettets" storhetstid at Briand la inn årene. Derfor tviler jeg på at det finnes rene bruksanvisninger på nettet. Har søkt, men ikke funnet noe. Har du forsøkt Norsk / Svensk / Dansk Maxiklubb ? Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Heisann' Takk for hjelpen med søk. Fant heller ikke noe. Joda, har søkt samtlige maxi og ellers på internett uten treff. mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 15.Mars.2005 Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 hei. Fabrikanten er forlengst forsvunnet. Noen som har manual på denne/disse Briand master? mvh johan <{POST_SNAPBACK}> Hej Johan / Jan Jag har orginalpärmen på våran Maxi77a-75a den har/hade svart mast! (vi har ikke kvar båten!) jag har även en pärm som heter 'Maxiboken' men vi fikk aldrig med någon manual just för Briand-masten! i pärmarna står det bare om riggning o lite underhåll ! är det något konkret du lurer på eller vill du bara 'ha' manualen ? kansje Baatplassens samlade expertis kan hjälpa dig Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JohanPaaSnippen Svart 15.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 (redigert) >Hej Johan / Jan aner jeg en aldri så liten sammensvergelse? hvem er så gunga din? Manualen ville jeg brukt for å finne ut av hvordan jeg skal vedlikeholde masta. Guben fra Selen sa jeg kunne vedlikeholde maste på samme måte som en Selenmast, så da er det vel ikke helt nødvendig med info om originalmasta. mvh johan Redigert 15.Mars.2005 av JohanPaaSnippen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 15.Mars.2005 Del på Facebook Svart 15.Mars.2005 >Hej Johan / Jan aner jeg en aldri så liten sammensvergelse? hvem er så gunga din? Manualen ville jeg brukt for å finne ut av hvordan jeg skal vedlikeholde masta. Guben fra Selen sa jeg kunne vedlikeholde maste på samme måte som en Selenmast, så da er det vel ikke helt nødvendig med info om originalmasta. mvh johan <{POST_SNAPBACK}> Gunga Din, det er jag det ! såg att Suzuki kallade dig Jan, sen hade du även skrivet ut namnet på Maxisidorna med samma fråga! Jag kan kopiere, det jag har, o sende til dig! send en IM med adress så fixar jag det i neste uke! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.