2mas Startet 25.Juli.2013 Del på Facebook Startet 25.Juli.2013 Har et Isotherm kjøleskap på 49l. I døren er det 3 hyller. 1 stor nederst, og 2 litt mindre på toppen. Hyllene kan tas ut. Etterhvert blir plasten sprø, og festene på de 2 øverste hyllene knakk. Får man kjøpt disse hyllene løse mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Jeg fikk kjøpt nytt lokk til isboksen til mitt Isoterm på Navigare / Best Marin i Kristiansand. Prøv lokal forhandler av Isoterm. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyF Svart 25.Juli.2013 Del på Facebook Svart 25.Juli.2013 Samme skjedde med mitt, se mail. Hei.Det kan skaffes. Leveringstid ca 3 uker. Må bestilles fra Italia. Koster99,- inkl MVA. Se www.termomarin.no for nærmeste forhandler.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenØivind EvensenTERMOMARIN ASoivind@termomarin.nowww.termomarin.no-----Opprinnelig melding-----Fra: Jonny Folkvord [mailto:jonny.folkvord@gmail.com]Sendt: 24. september 2012 14:28Til: post@termomarin.noEmne: IsothermHei,Har dere reserve deler til Isotherm 42 lit Teak?Min nederste dørhylle har knukket i festet, er dette noe dere kan skaffe?Mvh,Jonny Folkvord Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
2mas Svart 26.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Takk for svar, da skal jeg få bestilt straks jeg er på land igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Til opplysning, nytter det nok ikke å kontakte Termomarine lenger, de er konk og har lagt ned. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
LALUNA II Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Kan se ut som Marin Partner har overtatt noe av det som Termomarin hadde http://marinpartner.mamutweb.com/subdet2.htm Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.