HiMi Startet 25.Juli.2013 Del på Facebook Startet 25.Juli.2013 Da føler jeg med dere som snakker om idiotisk oppførsel på havet. Har til nå her oppe i nord ikke opplevd de helt store tullingene og egoistene på havet. Men i dag på tur inn i gjestehavnen her hjemme på Stokmarknes kom en tufs å innhentet oss i havnebassenget. Han kom bakfra presset seg mellom oss og den lille flytebryggen han trodde han skulle legge til. Overraskelsen hans var imidlertid stor da jeg etter å ha fått store hekkbølger in fra siden slakket opp da jeg passerte han for å vise hensyn. Han la seg rett bak meg igjen, men tok da hensyn videre til vi hadde lagt til den store gjestebryggen som lå rett rundt kaikanten.. Denne bryggen så han ikke før jeg satte kursen mot den etter å ha måttet skiftet kurs av hensyn til fruen, barna og hekkbølgene til idioten. Hører med til historien at han ikke kom bortom bryggen etterpå å beklaget hendelsen, noe som for mange ville fallt seg naturlig. Tok bilde av ekvipasjen, men av hensyn til tosken med frue blir de ikke lagt ut her på forumet. Men er du på ferie i Lofoten/ Vesteraalen i en saga 29 med kajakker liggende på toppdekket som det forrøvrig så ut som dere alldri hadde brukt, så skal dere ha så mange takk for deres hensynsfulle navigering... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.