MR Swe Startet 26.Juli.2013 Del på Facebook Startet 26.Juli.2013 Hei, Såg et test på tv2 hjelper deg.. Der kom Salt Gir best i test men finner ikke noen som selger den. Noen som vet? Er det noen som har hele testresultatet fra den testen? Måtte visst kjøpe mai utgaven av båt liv før se det. De er litt sleipe da det bare viser topp 3 og den siste på tv.. De 4 som kom i mellom vil de ikke vise. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 (redigert) http://www.anchorlift.com/images/home/Boat%20Data.pdf http://www.anchorlift.com/ EUROPE OFFICE:Anchorlift Norway Leangbukta 361392 Vettre - NORWAYPhone:+ 47 90090415 +47 90090414Email:sales@anchorlift.com Må vel ha meg en slik 270 til min Tohatsu 8 hk 2-takt Redigert 26.Juli.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Artekno Svart 26.Juli.2013 Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Har sett på de her i Leangbukta. Det ser ut som god investering rett og slett. Dyrt, men veldig bra. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Enzo Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 (redigert) Ser ikke imponerende ut på bildene ihvertfall. Forfra nesten ingen kjøl å se så den flyter neppe høyere i vannet enn andre lignende joller. Pontongene ser ikke tykkere ut enn andre Oppi der er bunnen oppblåsbar, ergo buler den opp på midten og er ikke helt slett når man blåser opp kjølen skikkelig. Den er heller ikke knallhard så det er ikke godt å laste tunge harde ting oppi den, f.eks dieselkanner Redigert 27.Juli.2013 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Ser ikke imponerende ut på bildene ihvertfall. Forfra nesten ingen kjøl å se så den flyter neppe høyere i vannet enn andre lignende joller. Pontongene ser ikke tykkere ut enn andre Oppi der er bunnen oppblåsbar, ergo buler den opp på midten og er ikke helt slett når man blåser opp kjølen skikkelig. Den er heller ikke knallhard så det er ikke godt å laste tunge harde ting oppi den, f.eks dieselkanner Hvis du gidder å lese testen så kom den desidert best ut på en del egenskaper. Oppblåsbar høyttrykksbunn har blitt vanlig og gir både lett vekt og gode kjøre-/slepeegenskaper. Hvis du skal frakte store mengder diesel bør du vurdere en annen type båt. Vi andre kjøre helst moderskipet inn til pumpa.Til det meste annet som slepejolle så fungerer denne altså svært godt i følge test. Hvis du mener å kunne se kvaliteten ut i fra et bilde bedre enn jeg kan ved selvsyn, så for all del... Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
sap_2000 Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 De er produserte i Kina av en produsent som lager for mange andre merker. Man velger farger, fasong, bunn og Evt utstyr ut fra en katalog og får det navnet man vil ha på siden. Forutsetter en minimumsbestilling på 100-200 båter. Typisk kostpris for en 8-10 foter er 1500-2000 kr ferdig inn i Norge. Kjenner ikke kvaliteten, men en tv2 hjelper deg test er hvertfall gull verdt for omsetningen. Selve testen hadde jeg for min del lagt mindre vekt på. Brukererfaringer på BP er etter min mening mye mer verdt :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
avmønstret5 Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 (redigert) Ser ikke imponerende ut på bildene ihvertfall. Forfra nesten ingen kjøl å se så den flyter neppe høyere i vannet enn andre lignende joller. Pontongene ser ikke tykkere ut enn andre Oppi der er bunnen oppblåsbar, ergo buler den opp på midten og er ikke helt slett når man blåser opp kjølen skikkelig. Den er heller ikke knallhard så det er ikke godt å laste tunge harde ting oppi den, f.eks dieselkanner Det ser 100% identisk ut med min "George" oppkalt etter selgeren i Nidri, Helles. Min heter egentlig Fourwind, kinaprodusert etter italiensk tegning &spec. og er ikke veldig imponerende det er helt sikkert, men funker som ro land-båt. Bunnen er som å gå i myra og buler opp på midten som du skriver. Men i følge George var det en av vedens beste joller hehe...får slite med den en stund. Fortell hva de koster her så skal jeg fortell hva jeg betalte i Hellas ;-) Redigert 27.Juli.2013 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Hvis du gidder å lese testen så kom den desidert best ut på en del egenskaper. Har du link så kan jeg lese testen som jeg faktisk gidder å lese. Når det er sagt så kan man gjerne si at en ting kan komme best ut på sånne og sånne egenskaper, derimot så må man også da tenkte på hva tester man mot. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Samt hvem som har testet og deres subjektive oppfatning. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Hakkannen Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Har du link så kan jeg lese testen som jeg faktisk gidder å lese.. Her er testen, ca. 18min uti programmet. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Hva koster den i utsalg ? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 (redigert) Takk for linken Det var jo en fin test det der. Her er testen, ca. 18min uti programmet. Redigert 27.Juli.2013 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kitty Jeanette Svart 21.April.2014 Del på Facebook Svart 21.April.2014 Her selger de Salt gear Er veldig fornøyd med gummibåten =) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47053253 Salt Gear AirDeck Inflatable Boats er gummibåter av høy kvalitet til gunstige priser. De leveres i størrelse 230, 250 270 og 300cm. SG 270 ble i 2013 best i TV2 og Båtlivs test av 8 tilsvarende båter. Se Båtliv nr. 4 2013. De er utstyrt med kraftig oppblåsbar dørk, 5 stk luftkammere, er godkjent for 4 personer og 500kg nyttelast. Det er 5 års garanti på Salt Gear AirDeck. Sitér dette innlegget Link to post
Screamingeagle Svart 24.Januar.2017 Del på Facebook Svart 24.Januar.2017 Er denne gått ut av produksjon? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.