M/B Cathy Startet 26.Juli.2013 Del på Facebook Startet 26.Juli.2013 Hei. En kamerat av meg fikk lagd nye til en Scand 26 til ikke en aller værst pris. Det finnes et firma som heter svennevik og ødegård (tel:37046419) som har maler til scand modeller. flinke og hyggelige folk:-)Hør med dem om de kan lage til deg og evt pris:-) Men klart det koster nok endel er jeg redd Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 26.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2013 Ser nå at jeg nok har misforstått litt her. Jeg trodde du tenkte på nye pulpitrekker så da hjelper nok ikke mitt innlegg noe dessverre, om du ikke vil ha komplett sett med syrefaste rekker hele veien selvfølgelig;-) Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Da mit søgelænder er ved at være noget slidt søger jeg et nyt. Er der nogle der ved om det kan købes originalt? Hilsen Jan Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 27.Juli.2013 Del på Facebook Svart 27.Juli.2013 Ja det var det jeg tænkte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.