Kotnes Startet 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2013 (redigert) Kunne tenke meg teak eller noe kunstig teak på badeplattform og diverse andre steder på båten. Har ikke tid selv så jeg er på jakt etter et firma eller privatpersoner på østlandet eller over grensen i sverige for å få dette gjort. Noen som har innspill her om flinke folk eller firma som kan gjøre dette. Båten er en SUN 33 2006 mod. Redigert 28.Juli.2013 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Knutzen1 Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Det er en kar i Svanesund som gjør det, men kommer ikke på navnet på firma... Snakket med han i sommer. Flere norske kunder. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Westboat i Kungshamn är mycket duktiga och rimliga priser. Där kan du även landförvara båten under vintern i varmhall oxh till våren är tekdäcket klart. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Husk toll lager om du lagrer båten i Sverige over vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Marmar her på forumet gjør slikt. Kontaktinfo finner du på hjemmesiden hans: marmar.no Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
arosnes Svart 28.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2013 Kunne tenke meg teak eller noe kunstig teak på badeplattform og diverse andre steder på båten. Har ikke tid selv så jeg er på jakt etter et firma eller privatpersoner på østlandet eller over grensen i sverige for å få dette gjort. Noen som har innspill her om flinke folk eller firma som kan gjøre dette. Båten er en SUN 33 2006 mod. Sånn som flexiteak? Hva med denne? Haug Marine Visit: Holmenveien 9 Mail: Rogneveien 7 1555 SON Norway Cell:+47 913 51 616 Web:www.haugmarine.no Email:post@haugmarine.no Contacts: Björn Haug Covers Oslo, Akershus and Østfold regions Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.