Jump to content

Noen med god kjennskap til HIFO/FM?


Kaptein Z

Recommended Posts

Har nylig kjøpt en Hifo 30 (muligens) Selgere jeg kjøpte båten av visste lite om båten da de kun hadde hatt den i sitt eie noen mnd. De hadde kjøpt den av et bilverksted som hadde kjøpt den av et forsikringsselskap, så derfor er det lite kjennskap til båten. De som solgte den til meg som en Hifo 30. Jeg har sett en tidligere annonse hvor akkurat samme båten sto som en Hifo/Fm 32. Den skal visstnok være en 1978 mod, men det gjelder motor, og jeg tror motor har blitt byttet på den en gang, siden det er en del instrumenter o.l. som ser ut til å høre til en tidligere motor (bensin). Det er også montert motorromsvifte og brannslikker i motorrommet, noe som forsterker mine mistanker til at det tidligere har vært en bensinmotor der. Som dere kan se fra annonsen er det flybridge på båten. I den tidligere annonsen på båten sto det at den har blitt montert i 1990. Er det noen her som har kjennskap til denne båttypen og som evt. kan si om det er en 78 mod. eller noe annet?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...