Jump to content

Ønsker tips hvor en kan få billigere kabler til ny hekktruster


BOBO II

Recommended Posts

Ble endelig ferdig med montering av hekktruster i går kveld. Glemte dessverre og ta bilde når jeg var ferdig med og kline på Tec 7 eller hadde litt for dårlig tid mens jeg holdt på. Brukte nesten 2 tuber. pusset bort alt av gammelt bunnstoff med en grovt sannpapir lik at det ble bedre heft på hekken slik at tec7 skulle få bedre heft. gjorde det samme på anleggsflatene på truster nesten en tube gikk med her også før jeg monterte opp og strammet til de fire boltene som holder truster fast mot hekken.

bilde

Fikk også gutta på Holmen Yachtværft lage nytt beslag og forlenge og bøye til det eksisterende staget til badeplattformen.

 

Selv om disse gutta har mye og gjøre tok de dette på sparket. All honnør til gutta :thumbsup:

bilde

Slipte opp hele truster før jeg la sprayet på bunnstoff.

bilde

ferdig resultat med 4 strøk.

Nå gjenstår det bare tilkobling av styrestrøm og resten av kablingen mellom start og bustbatteriene. Bruker 70mm frem til bostbatterien og 2x70mm mellom nødstopp og 500ah sikring frem til trøster. Dette er bare kosejobb mens vi ligger utpå i helgen

Redigert av Bergstad (see edit history)

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...