Patrik. Startet 1.August.2013 Del på Facebook Startet 1.August.2013 Hei! :-) Noen som vet om et bra vikleverksted som kan overhale min starter? Jeg bor i Tønsberg så på Østlandet hadde vært fint. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Fredrikstad Viklerverksted Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Fredrikstad Viklerverksted ble oppløst 24.11.2012 ser det ut for. Vet at det ligger et godt stykke utenfor ditt område, men det finnes et veldig godt viklerverksted her oppe ved Ålesund. Om du likevel må sende den fra den, kan du jo like godt sende den i posten til: Fylling Elektroservice AS, Stette Industriområde, 6260 Skodje. Tlf: 70 29 60 00, www.fylling.no Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Dixie 2100 Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Du kan sjekke disse i Drammen. Har bare god erfaring med disse ifb med jobb. http://www.maskin-elektrisk.no/index.php?sideID=315&ledd1=180 Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 (redigert) Fredrikstad Viklerverksted ble oppløst 24.11.2012 ser det ut for. Vet at det ligger et godt stykke utenfor ditt område, men det finnes et veldig godt viklerverksted her oppe ved Ålesund. Om du likevel må sende den fra den, kan du jo like godt sende den i posten til: Fylling Elektroservice AS, Stette Industriområde, 6260 Skodje. Tlf: 70 29 60 00, www.fylling.no Avviklingen du ser på brreg.no er nok en transaksjon som følge av at "junior" overtar drifta etter "senior", som fyller 80 år i 2013. Og likevel fortsetter å jobbe på verkstedet. I alle fall var begge i full sving for noen uker siden, samme lokaler som siste 50 år, og samme telefon 69311590. Det som kan repareres repareres raskt og det som ikke kan repareres finner de en erstatning for. Til gunstige priser. Anbefales. Redigert 1.August.2013 av evenR4u (see edit history) Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.