Hpdam Startet 1.August.2013 Del på Facebook Startet 1.August.2013 Vurderer kjøp av denne båttypen men ser her på forumetat det er en del negativitet og usikkerhet rundt skroget på disse båtene.Gjelder dette alle modellene eller var det spesielt 30fot som det er skrevet masse om det var problemer med?Jeg vurderer en 2003Mod 7600SEstrålende hvis noen har litt info til meg. Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 2.August.2013 Del på Facebook Svart 2.August.2013 Etter det jeg har sett er det kun to båter det gjelder? Og det var vel bla den ene 30 foteren som er omtalt mye her på forumet. Har selv en Laguna 1150 fra 2004 og har ingen problemer med den. Har vært rundt hele båten bak skap, under gulv, nedi benker men har ikke funnet noe å sette fingeren på. Har hatt et par tøffe turer rundt Jæren så jeg regner med at hvis det hadde vært noen svakheter ville de dukket opp da! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.