Jump to content

Sommer hilsen


erwin-abel

Recommended Posts

hmmm. i morges ; 0,8 pluss og kunne akkurat skimte toppen av ei bøtte som står ute på plenen. Nå klokken 1729; 11,9 pluss og halve bøtta er synlig => I dag kom våren til Arendal. :smiley: .. Da blir det sikkert båtpuss i påska allikevel....

 

:cheers::cheers:

 

1/2-geir :smiley:

Redigert av hallaron (see edit history)

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Personlig mening: erwin-abel burde idømmes 20 stokkeslag, evt 15 piskeslag, samt gjensitting i 5 timer for oppvigeri.

Her snør det som SxxxN, og ingen vår er i sikte  :sad:

 

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

:lol::lol:

 

Sol, glass fra fryseboksen med skummende i.

Livet smiler :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

:puke:

 

Har ikke så stor vennekrets jeg heller !  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:lol::lol:

 

Og vi kan jo i dag trøste oss med at våren kom med full tyngde til alles nytelse og glede, i morgen er det noget vintervær igjen, med med de spådommer værprofetene kommer med, blir det riktig god påskestemning med varme i lufta etc utover påsken :cool:

Link to post
Share on other sites

Neida.,,,,..... Vi er overhodet ikke misunnelige.. :nono:  :cryin:  :cryin:  :discuss: #¤%¤¤ :headbang:

Forøvrig pågår det snømåking utenfor her nå. +3 grader, og snøen måker seg selv. (Det lille som er igjen) :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Heisan og takk for sist.

Ble dere noe klokere etter titten? :eek:

 

Satt foresten og skuet utover havet her en dag og tittet paa baatene som tuslet forbi.

Det er jo litt av hvert her nede.

Men saa kom det plutselig ei snekke forbi. Den saa veldig norsk produsert ut.

Er ikke sikker paa hva det var. Satt litt langt unna, men jeg er rimelig sikker paa att den var norsk.

Tror ikke det er mange slike nedi her.

Mulig det er noen som har emigrert og innsistert paa aa ha med skuta si.

 

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hmmmmm, finner grunnlag for å hente denne frem igjen.

 

Enkelte steder i landet snør det innimellom. Vi skriver 20. mai i dag, og grilldressen er enda ikke testa på grunn av de kalde værtypene vi har.

 

Sitter her og tenker litt på om det blir noe særlig sommer i år ?

 

Husk, det er bare litt over en måned til så snur sola !

 

Spørs om ikke jeg må prioritere å få montert varmeanlegget i båten gitt :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Hmmmmm, finner grunnlag for å hente denne frem igjen.

 

Enkelte steder i landet snør det innimellom. Vi skriver 20. mai i dag, og grilldressen er enda ikke testa på grunn av de kalde værtypene vi har.

 

Sitter her og tenker litt på om det blir noe særlig sommer i år ?

 

Husk, det er bare litt over en måned til så snur sola !

 

Spørs om ikke jeg må prioritere å få montert varmeanlegget i båten gitt  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var det med de stokkeslagene igjen da. Fatt mot, ifjor var det like ille på denne tiden. Og det ble da en slags sommer da også, tross alt...

 

Varmeapparat er notert..

 

 

PS - idag var første dag jeg ikke skrapet is på lenge. Igår kjørte jeg sykkel, holdt på å fryse brokk på meg...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...