tresjarken Startet 3.August.2013 Del på Facebook Startet 3.August.2013 Har styreposisjon inne i båten, og ønsker å montere styreposisjon ute på dekk. Jeg ser for meg kun styring, ikke gir eller gass. Hva trenger jeg av utstyr til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 3.August.2013 Del på Facebook Svart 3.August.2013 Har du hydraulisk eller mekanisk styring? Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
tresjarken Svart 3.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2013 Det er hydraulisk styring Sitér dette innlegget Link to post
kolkjeft Svart 4.August.2013 Del på Facebook Svart 4.August.2013 Trenger vel en håndhydralisk pumpe(som rattet står på) og slanger/rør som du kobler inn på det eksisterende. Mulig du må ha en slange/rør i tillegg mellom pumpene for å balansere olje mellom dem, men er ikke sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.