Bitteliten Startet 16.Mars.2005 Del på Facebook Startet 16.Mars.2005 Sitter i USA og leser bladet MOTORBOATING(March 05 issue). En kort notis her forteller at Porsche utvikler en 25 fots Speedster BÅT! Motorisert med en modifisert 500hk bilmotor og at skroget ygges i high tech matrialer.WOW! Produksjonen er begrenset til 500 båer første året. Mer info på www.porschedesignyachts.com (nb! jeg har ike selv sjekket siten) : Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Ingen nettside ved det navnet. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 skal sjekke når jeg kommer hjem til uka. Har bilde av båten i Motorboating. Lekker. Artikkelen sier at båten leveres med vannski i karbonfiber som std... Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 hmmm har prøvd mange kombinasjoner av Porsche + boat, yacht, powerboat, boating, sea, water ski o.a. Finner ingenting i nærheten av superbåt fra Porsche. Dette var merkelig. Det er jo mulig at ikke har lagt ut sida enda, eller at de er uautorisert fra porsche og har blitt presset til å ta den bort igjen... 1/2-geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
REM Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Sitter i USA og leser bladet MOTORBOATING(March 05 issue). En kort notis her forteller at Porsche utvikler en 25 fots Speedster BÅT! Motorisert med en modifisert 500hk bilmotor og at skroget ygges i high tech matrialer. <{POST_SNAPBACK}> Kommer vel mer i kategorien leketøy og morrosaker enn båt egentlig. Men men, har du lyst (og penger) har du lov. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 hmmm har prøvd mange kombinasjoner av Porsche + boat, yacht, powerboat, boating, sea, water ski o.a. Finner ingenting i nærheten av superbåt fra Porsche. Dette var merkelig. Det er jo mulig at ikke har lagt ut sida enda, eller at de er uautorisert fra porsche og har blitt presset til å ta den bort igjen... 1/2-geir <{POST_SNAPBACK}> Oppdaget det samme som deg nå som jeg har tilgang på PC igjen. Finner ikke siden som artikkelen henviser til. Artikkelen står i dette bladet Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Kom et reklame blad for en båtutstyrskjede i posten om lørdag og der var det bilder og en artikkel om Porsche båten. Nå har Ørnhild dumpet det for å unngå syndige båttanker i mitt lille hode antagelig,det var en lekker liten sak. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Mars.2005 Del på Facebook Svart 20.Mars.2005 Hei. Et raskt svar på Google ga dette svaret: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hallaron Svart 21.Mars.2005 Del på Facebook Svart 21.Mars.2005 hmmm jeg satt en halvtime og søkte på alle tenkelige kombinasjoner (trodde jeg) men bommet tydeligvis - eller den er helt nylig lagt ut. Selv om det ikke akkurat er sansynlig Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Bitteliten Svart 22.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 (redigert) Får dra denne tråden opp igjen. Snart 2 år etter at jeg leste om nyheten første gang ser det ut til at Porsche båten lanseres mer info her og her oj! den var lekker Redigert 22.Februar.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 Her ser du lit flere modeller også Joda.....linjene er smekre de. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Brutus Svart 22.Februar.2007 Del på Facebook Svart 22.Februar.2007 (redigert) Wow..! Det var fine saker ja. Typisk Porsche-sølvgrå. Eneste jeg har vært borti før av Porsche og båt er motorene. De mariniserte noen Porsche V8'ere og satte i en eller annen superbåt på slutten av 80-tallet. Motorene var de samme som satt i den "såpa" de lagde på den tiden, 928 S4. Redigert 22.Februar.2007 av Brutus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.