jolleali Startet 9.August.2013 Del på Facebook Startet 9.August.2013 jeg har igår sett på tohatsu og de har eksosen litt i lufta, men jeg vil nå finne en yamaha 9.9 med eksos i vannet, kan dere nevne noen årsmod.. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.August.2013 Del på Facebook Svart 9.August.2013 hvis jeg ikke tar feil så har både tohatsu og yamaha fra tidlig/midt på 80-tallet eksos gjennom propellen. På tomgang kan det komme litt eksos ut sammen med kjølevannet oppe på stammen, det er ikke unormalt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hakkannen Svart 9.August.2013 Del på Facebook Svart 9.August.2013 (redigert) Jeg har en Yamaha Vmax Jr. 9,9/15 fra 2005. Også denne spytter ut litt eksos når den går på tomgang gjennom to hull ca. 40-50cm opp på stammen (kontrollstrålen kommer ut et annet hull, bak på siden). Men når jeg gir gass kommer eksosen ut propellen. Vil tro eksostrykket er for lavt på tomgang til at den klarer presse eksosen ut gjennom propellen. Hadde en 9,9 fra 1993 tidligere, også denne gjorde det samme på tomgang. Hvordan det er på de nyere firetakterne vet jeg ikke. Redigert 9.August.2013 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.