Jump to content

"Folkelig" vinteropplag i Østfold/Oslo området?


Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Liker det dårlig men tiden nærmer seg. Har ikke hatt båten i vinteropplag i området før og er nå på jakt. Har behov for løft opp og til opplagsplass. Trenger tilgang på vann og strøm. Utelagring.

 

Har tilbud fra proff aktør rett ved båtplassen (som hadde veldig mye ledig kapasitet) men hater nybygde og gjennomkommersielle marinaer og ønsker noe mer normale/folkelige/gamle greier, gjerne også med mer normale priser og hvor man selv kan bestemme hva man vil gjøre selv osv.

 

Båten har mast og stikker ca 12 meter. Ca 4.5 tonn, 28 fot.

 

Jeg tar svært gjerne en fin høsttur for å få båten i opplag. Jobber i Oslo så indre Oslofjord er aktuelt og også nedover hele veien i Østfold er innen grei rekkevidde.

------------

 

Noen tips?

 

 

Link to post
Share on other sites

Foreldrene mine bruker marinaen innerst i bunnefjorden. Han har stor kran, har sett opp til 60 fotere ligge der. Tror ikke prisene der er så ille. Er en som heter Tømmerås som kan ta vinter og vårklargøring om en ønsker det. Husker ikke hva de heter, tror mulig det er to som har opplag der. Er en tredje , x-yacht marine. De tar seilbåter opp til 15 tonn.

Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over...

Link to post
Share on other sites

Marineservice Jacobsen tlf 41624252. Innerst i Bunnefjorden. Finner du en som er flinkere med krana og mer røddig og folkelig en ham vil jeg vite om det!

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...