håvar Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 (edited) Hei. noen der ute som har erfaringer med denne båttypen. Har en kompis som har planer om en sånn en og vi skal opp til Sandndessjøen å se på en i helga. Det er en 1990 modell med VP tamd 41 motor og hydr gear/aksling. Båten ligger på vannet så vi har ikke mulighet til å se skroget under. Noen problemer med plastpest på disse. Edited March 17, 2005 by toy_store (see edit history) Quote Link to post
Jan-Erik Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Nabo`n har en slik med samme motor, men han har hekkaggregat. Hadde problemer med aggregatet, men båten er han fornøyd med. Jeg synes kanskje det er litt lite akterdekk. Volumet inni båten er jo jo bra, med to salonger ++. Flybrigden har plass til to og det er ikke stor plass på akterdekket til at flere voksne kan sitte å f.eks. spise el. sole seg. Han har forlenget flybrigden. Det gir mere "tak" over uteplass, (ikke så "vått" på akterdekke) og jeg synes båten "rigger" bedre. Kalesjeløsningen blir også bedre da. Har ikke hørt noe negativt om sjøegenskapene. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.