VO`n Startet 11.August.2013 Del på Facebook Startet 11.August.2013 (redigert) Noen lokalkjente? Det er en rampe akkurat etter Kråkerøy før en kjører brua over til Kjøkøysund. Kan være at jeg bommer litt på at det heter Kjøkøysund, men de som er lokal kjent vet vel hvor Tangen ligger. Vært der en gang og i disse tider er det vel bra fullt over alt. Plass til både bil og henger noen steder der nede? Blir vel ikke populær av å hekte av henger og oppta en parkeringsplass hvis det et fullt der... Eventuelt andre ramper på Hvaler? Redigert 11.August.2013 av VO`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Plass er det som regel nok av. Om det ikke har blitt noen restriksjoner de siste årene, har lagt ut mye der ifbm sjøfugljakta. Plass er det som regel nok av. Om det ikke har blitt noen restriksjoner de siste årene, har lagt ut mye der ifbm sjøfugljakta. Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.